2011. június 23., csütörtök

Társasház építése, valamint

Társasházi épület közös:
Keresek az érdekelt felek közösen építeni nekem a legjobb helyen, Limburg befektetési célú ingatlan!
Én ajánlatunkat itt végrehajtása a közös tulajdon megvásárlására!
Én utasíthatja az építész a koncert, és mi gemeinam létre a könyvtárat, a szolgáltatások ennek keresem az iparosok egy alapos elemzést adott megbízást.

Mert ez a projekt igyekszem 7-9 érdekelt feleket, hogy hozzon létre egy társasházi egység akár 10 lakóegységből együtt annak érdekében, hogy akkor vonatkozik e magad!

Az én tapasztalataim győződjön meg róla, hogy itt egy luxus társasház (csak penthouse standard) egybeépítve.

Kínálok teljes pénzügyi részvétel és várnak oldószer kínál az érdekelt felek!

Minden érdekelt fél szerez így saját lakás kizárólagos használatára a legmagasabb színvonalon.

Én szívesen felajánlom teljes mértékben támogatja az idősebb érdekel az építési fázis után mozog, úgy ügyeljen arra, hogy lakossági szolgáltatások állnak rendelkezésre!
Ár: 150.000 EUR VB